Websites

Przegląd usług i rozwiązań…

Business Card Website

Strona internetowa wizytówkowa to strona, która prezentuje informacje na temat określonej osoby lub firmy.

Zawiera informacje na temat usług świadczonych przez dany podmiot, dane kontaktowe oraz inne informacje, które mogą być przydatne dla klientów lub innych osób. 

Elementy, które wchodzą w skład usługi: 

  • Wykupienie i podłączenie indywidualnej domeny (na okres 1 roku czasu) 
  • Wykupienie i podłączenie hostingu (na okres 1 roku czasu) 
  • Przygotowanie projektu graficznego 
  • Przygotowanie opisów 
  • Przygotowanie podstawowych opisów SEO 
  • Przygotowanie do 5 obszarów, m.in: Strona Główna, O Nas/O firmie, Oferta, Kontakt,
  • Polityka Prywatności – JEDNOLITA FORMA

Full Website

Strona internetowa rozbudowana to strona, która może zawierać również podstawowy sklep internetowy bądź inne płatności online. Zawiera informacje na temat usług świadczonych przez dany podmiot, dane kontaktowe oraz inne informacje, które mogą być przydatne dla klientów lub innych osób. Strona internetowa wizytówkowa może być wykorzystywana jako narzędzie promocyjne, ponieważ pozwala na prezentację informacji w czytelny i przystępny sposób.

Elementy, które wchodzą w skład usługi: 

  • Wykupienie i podłączenie indywidualnej domeny (na okres 1 roku czasu) 
  • Wykupienie i podłączenie hostingu (na okres 1 roku czasu)
  • Przygotowanie projektu graficznego
  • Przygotowanie opisów
  • Przygotowanie podstawowych opisów SEO
  • Przygotowanie rozbudowanej Strony Głównej i obszarów tematycznych
  • Przygotowanie oddzielnych Zakładek (dowolna liczba)
  • Można rozbudować o dodatkowy sklep internetowy do 100 produktów (powyżej kwalifikuje się do kategorii: sklep internetowy)

Online Store

Sklep internetowy to rodzaj platformy e-commerce, która umożliwia sprzedawcom sprzedawanie produktów i usług za pośrednictwem Internetu. Może służyć do sprzedaży produktów fizycznych lub cyfrowych.

Elementy, które wchodzą w skład usługi:

  • Wykupienie i podłączenie indywidualnej domeny (na okres 1 roku czasu)
  • Wykupienie i podłączenie hostingu (na okres 1 roku czasu)
  • Przygotowanie projektów graficznych
  • Przygotowanie opisów każdego produktu
  • Przygotowanie podstawowych opisów SEO
  • Przygotowanie rozbudowanej Strony Głównej i obszarów tematycznych
  • Przygotowanie oddzielnych Zakładek (dowolna liczba)
  • Integracja z systemem płatności, kurierem i fakturowaniem
  • Możliwość połączenia z Allegro Można wybrać platformę bazową: WooCommerce lub Shoper

One-Page / Lading Page

Jednostronicowy landing page to strona internetowa, która skupia się na jednym celu: sprawieniu, aby odbiorcy wykonali określone działanie. Może to być zapisanie się na newsletter, rejestracja do newslettera, dołączenie do społeczności, dokonanie zakupu lub wypełnienie formularza. Celem takiej strony jest skuteczne i szybkie przekazanie informacji oraz ułatwienie procesów związanych z podjęciem decyzji.

Elementy, które wchodzą w skład usługi:

  • Wykupienie i podłączenie indywidualnej domeny (na okres 1 roku czasu)
  • Wykupienie i podłączenie hostingu (na okres 1 roku czasu)
  • Przygotowanie projektów graficznych
  • Przygotowanie opisów każdego produktu
  • Przygotowanie podstawowych opisów SEO
  • Zaplanowanie kroków działania
  • Podłączenie automatyzacji e-maili
  • Integracja z systemem płatności i fakturowaniem

Sales Funnel Website

Lejek sprzedażowy to proces, który pozwala na wyświetlanie właściwych treści i ofert użytkownikom stron internetowych w odpowiednim czasie. Obejmuje on pozyskiwanie nowych użytkowników, budowanie zaangażowania, wysyłanie skutecznych wiadomości i ofert, a następnie zachęcanie ich do zakupu produktu lub usługi. Lejek sprzedażowy zazwyczaj zaczyna się od generowania ruchu na stronie internetowej poprzez właściwie dopasowane treści, reklamy lub inne działania promocyjne. Następnie użytkownicy są wprowadzani w fazę konwersji, w której są zachęcani do zakupu produktu lub usługi za pośrednictwem komunikatów e-mail, reklamy, a nawet oferty specjalne. W końcu, jeśli użytkownik wykonał zakup, może być wprowadzony w etap lojalności, gdzie będzie otrzymywać informacje o nowych produktach lub usługach, a także oferty specjalne w celu utrzymania jego lojalności.

Elementy, które wchodzą w skład usługi: 

  • Wykupienie i podłączenie indywidualnej domeny lub kilku domen (na okres 1 roku czasu)
  •  Wykupienie i podłączenie hostingu (na okres 1 roku czasu)
  •  Przygotowanie projektów graficznych
  •  Przygotowanie opisów każdego produktu
  •  Przygotowanie podstawowych opisów SEO
  •  Zaplanowanie kroków działania (cała strategia)
  •  Podłączenie automatyzacji e-maili Integracja z systemem płatności i fakturowaniem
  •  Możliwość przygotowania platformy do kursów
  •  Możliwość przygotowania platformy do prowadzenia Webinarów/Autowebinarów
  •  Możliwość wsparcia przy tworzeniu treści kursów, planu webinarów itp. oraz wiele innych elementów (indywidualne zlecenie) 
  • Więcej w zakładce „Tworzenie Kursów Internetowych)

Courses Online Website

Online courses are gaining increasing popularity.
They not only offer the opportunity to automate most sales and training processes, but also create the potential for building a strong stream of passive income. By moving your training into the mobile, digital world, you can reach clients around the globe, scale your efforts, and establish your brand as an expert in your field.

Brief Overview of the Online Course Creation Process:

1. Market Research:

  • Identifying the author’s preferences/skills
  • Defining the core problem and its solution
  • Understanding our target audience
  • Initial market analysis to assess basic project potential

2. Content Creation Process

  • Preparing the offer (outline/sales funnel)
  • Creating the course structure: topic, modules, subtopics
  • Writing the course content (scripts)
  • Recording video/audio materials

3. Platform Setup

  • Launching the website (domain, hosting, plugins, etc.)
  • Uploading course content to the platform
  • Fine-tuning the sales pages (pre-purchase phase)
  • Integrating payment gateways, email newsletters, etc. (for automation)
  • Testing the functionality of the website and entire process

4. Course Promotion

  • Officially launching course sales
  • Building the course brand (if not already established, it’s worth starting this before launch to support growth)
  • Online promotion (ad campaigns and social media)
  • Making necessary adjustments (during the promotion phase)

5. Scaling

  • Developing additional course topics (to build a complete sales funnel)
  • Analyzing statistics and profitability
  • Optimizing processes (e.g. delegating customer support, marketing tasks, etc.)
  • Implementing automation tools (e.g. auto-webinars)